Monday, January 24, 2011

Gėdos stulpas

Sulaukusi daug gėdinimų/raginimų/priminimų beveik pabaigiau savo praeitų metų skolą - December Daily albumą. 
[negi tikrai galvojot, kad nepabaigsiu jo??? aš taip nepadaryčiau *mirkt-mirkt*]

Neužbaigtos liko tik dvi dienelės: 24 ir 25. Joms nespėjau atspausdinti nuotraukų, tad teks užbaigti vėliau. Visos kitos dienos priklijuotos, aprašytos, susegtos, nufotografuotos ir redaguotos guli kompe.

Kol kas rodau 7-10 dienos įvykius. Tęsinys - rytoj ;)



Paspauskit ant nuotraukos, jeigu norite pamatyti didesnį vaizdą.

7 diena

7 diena už dienos skirtuko

8 diena - eglutės puošimas :)

8 diena - antras puslapis

9 diena

9 diena už dienos skirtuko

10 diena už dienos skirtuko

6 comments:

  1. Jo jo...lygtai aš prisidėjau prie to raginimo ;)
    Labai norėsiu pamatyti šį albumą realiai. Kada visą užbaigsi, gal galėsi visą nufotkinti paguldytą taip kad matytūsi jo storis ;)
    Prajuokino tavo parašyta teisybė kad rečiau įkalbi TB pažiūrėti "moterišką" filmą. Galiu pranešti prognozę kad kuo toliau gyvensite tuo rečiau ir pasiduos "chick flick" filmam. Kaip pagalvoju apie pradžią mūsų pažinties, tai MB dažnai pasiduodavo mano norams, o dabar: "O ką aš iš to gausiu?" :D Bet čia jau kita tema :D
    Albumas labai dailus, dėkui kad leidi mum skaitytojams, lyg pro durų skylutę pažvelgti į Jūsų gyvenimą.

    ReplyDelete
  2. labai labai man super tavo albumas! ir popiereliai, ir nuotraukos, ir sukomponavimas!
    man visai negeda kad as jo nepabaigiau, che che...laiko dar iki kito gruodzio daug....nors kitamet neuzsiimsiu nauju...

    ReplyDelete
  3. Visos dienos nuostabios! Kiekvienas puslapis laaabai dailiai ispuostas. Taigi su nekantrumu lauksiu tesinio. ;)

    ReplyDelete
  4. Ačiū visiem už komentarus!
    Irma, tikrai prisidėjai prie to, kad dulkes pravaliau savo bloge :)
    Dalijablog, aš dar nežinau, ar imsiuos kitąmet. Tenka pripažinti, kad jis suvalgo nemažai laiko.
    Ignai, sulaukei - ką tik patalpinau ir likusią dalį :)

    ReplyDelete
  5. Nuostabus darbas, šiltas , jaukus , kaip tas visas prieššventinis maratonas

    ReplyDelete
  6. Geras :) Tiek daug darbo įdėta. Aš vieno niekaip nepadarau ... o čia kiekviena diena aprašyta, nufotkinta, išpuošta ... Kokia vertė bus po 20 metų, kai abu žiūrėsite šį albumą :) :)NEĮKAINUOJAMA

    ReplyDelete